torstai 5. helmikuuta 2009

Voi huh! Liekö aivoja enää päässä?


Tällainen huivi siitä HipHop -langasta syntyi niisto-tuokioiden välissä.

Mä olen ollut tänään kyllä todellinen sohvaperuna ja siinä nukuinkin neule toisessa ja poika toisessa kainalossa reilun tunnin uinoset. Kuumetta ei ole enää tänään juurikaan ollut, mutta muuten olo on to-del-la vetämätön. Laitoin jo tekstiviestiä lauantain tupariemännällekin, että saattaa olla ettemme kykene sinne asti sittenkään vääntäytymään. Haluaisin toki, mutta jos olo on vähänkään tämä mikä se nyt on, niin tuo vajaa 100 kilsaa on ihan liian pitkä ajaa ja tuulilasiin tarvittaisiin sisäpuolellekin pyyhkijät...

Mies on raivannut ullakkoa. Löysi mun lankakätköjä sieltäkin... *nolo* mutta ne on enimmäkseen kudontalankoja. Siellä on mm. kilon verran ohutta mohairia josta olen ajatellut kutoa kangaspuissa shaalin. Kangaspuut ilmeisesti ilmestyy eteiseen jonkin ajan kuluttua jos mun se yksi ryijy pitää kutoa.

Ullakon kätköistä löytyi iso muovikassillinen isoja Legoja. Hiiri oli vissiin käynyt pussissa tarpeillaan kun niin häijylle haisivat. Eikun pesupussiin ja koneeseen. Kuulosti lähinnä sepelimyllyltä kun ne tuossa pyykkärissä pyörivät. Mutta poika on onnessaan rakennellut niillä nyt kun sai luvan. Tällainen läjä niitä Legoja siellä oli.


329 grammaa Hamsterisaldoni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi rohkeasti :)

Erilaisia ikä/aika -laskureita

Lilypie First Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers