sunnuntai 29. maaliskuuta 2009

Kangaspuut alkaa olla kunnossa

Tukkiliinat ruuvattiin tänään paikoilleen. Vielä puuttuu muutama osa, mutta ne ei ole vielä tässä vaiheessa tarpeelliset ja ne saa haettua paikallisesta rautakaupasta. Puuttuvia osasia siis on:
- 2 kpl 10 mm metallitankoa (pituus 25 cm) vipusten keskikaraksi
- 2 kpl 10 mm metallitankoa (pituus 30 cm) vipusten sulkukaraksi
- 1 kpl siipimutteri luhankannen kiinnitykseen (toiselta puolelta tipahti jossain vaiheessa siirron yhteydessä, mutta mies lupasi hankkia molempiin reunoihin uudet pultit ja siipimutterit)
- 1 kpl lenkkipäinen pultti-mutteri -yhdistelmä luhan kiinnitykseen

Kuulin että ryijypaketti olisi jo saapunut, eli nyt sitten odottelen koska saan hakea sen työn alle vai tuodaanko se mulle kotiin asti. Olen tässä miettinyt, että mitä kaikkea se ryijypaketti sisältää. Onko siellä jokin kapine jolla saan nukkalangat tasamittaisiksi? Onko loimessa paljonkin ylimääräistä mittaa että jos vaikka voisin tuon jälkeen kutaista itselle jonkin pienen ryijyn (lankaahan on...)

Tämän päivän ehkä vietän tuolla eteisessä "tuukaamassa" noita kangaspuita että saisi vuosien pölyt pois. Ruokaahan mun ei tarvitse tänään tehdä. Mies ja tytöt söivät anoppilassa ja lisäksi sieltä tuli muusia ja lihakastiketta kotiinkin mulle ja pojalle sekä jääkaapissa on vielä eilistä makaronilaatikkoa (ja mulle riisilaatikkoa). Kaupassa tarttis kyllä poiketa sillä maito on melkein loppu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi rohkeasti :)

Erilaisia ikä/aika -laskureita

Lilypie First Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers