keskiviikko 6. lokakuuta 2010

Pää pyörällä

Olen SYTYCK -haastetta pyöritellyt ja pähkinyt, mutta en ole saanut mitään konkreettista suunnitelmaa paperille tai edes puikoille, vai pitäiskö olla toisinpäin.

Kaksivärinen palmikointi lisäisi haastetta tuplaten, ja sitä ehkä lähden toteuttamaan, mutta teenkö pipon vai lapaset? Molemmille olisi tarvetta... Isompaan työhön en usko että rahkeet riittävät kun kuitenkin pitää työmaallakin käydä kuluttamassa aikaa 8,5 tuntia päivässä plus työmatkat siihen päälle (1,5 tuntia).

Lauantaina olisi ollut hyvin neuleaikaa, mutta tässä valaistuksessa ei oikein olisi nähnyt...


Naapurilla lipsahti puu kaadettaessa sähkölinjalle...

Ja tässä vihdoin kuvattuna Ruiskaunokin mulle lähettämät "pari" piristystä...
Pari paperinukkearkkia, mausteita ja ohje mantelimuffinsseihin, virkkuukoukku ja Venus -silkkiliinan ohje, pastilleja...
Vaikkakin SNY-ringin raporttien kanssa meinaa joskus "kädet loppua kesken" niin kyllä tämä toisaalta on ihan kivaakin :). Ihan kädettömäksi en kyllä ole tämän myötä tullut, mutta aikaa saisi olla enemmän. Toisaalta on se pitkästä aikaa kivaa olla töissäkin, vaikka mies on asiasta vähän eri mieltä kun mun työni haittaa hänellä harrastuksia... Huooh. Ehkä mulla ei tämä pesti jatku pitkään, tai mistä mä sen vielä voisin tietää. 1-3 kk alunperin kirjoitettiin VMP:n työsoppariin. Aika näyttää, tämä on nyt se kolmas kuukausi...

Salainen KirjaYstäväni ei ole vieläkään laittanut minulle pakettia :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi rohkeasti :)

Erilaisia ikä/aika -laskureita

Lilypie First Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers