perjantai 2. maaliskuuta 2012

Leopardin metsästystä

Enpä muista milloin olisin viimeksi etsinyt jotain niin kuumeisesti kaikki nurkat ylösalaisin kuin nyt olen tämän viikon etsinyt käyttöjärjestelmälevyä. Kuin pilkatakseen mua, istuksi Lumileopardi pöydän kulmalla. Vaan kun kohteeseen tarvitaan edeltäjänsä, se tavallinen leopardi.

Olin jo vaipua epätoivoon ja ehdin jopa hopeisen omenan sivuilta katsella josko jollakulla olisi myynnissä. Vaan eipä tarvinnut lähteä ostoksille. Epätoivon hetkillä kävin vielä kerran hyllyt läpi ja kas... Siellähän tuo Leopardi makoili tyytyväisenä kun oli onnistunut mua noin jekuttamaan. Pääsee mies nyt viikonloppuna asentelemaan koneeseensa Tiikerin rinnalle Leopardin. Järjestelmänsä siis tulee samanlaiseksi kuin mulla on koneessani. Kaksi kiintolevyä, joista toisella uudempi ja toisella vanhempi käyttöjärjestelmä.

Näin kissamaisissa tunnelmissa siis viikonlopun viettoon :)

1 kommentti:

  1. Salainen Neuleystävä9. maaliskuuta 2012 klo 12.12

    Minä oon noissa kiintolevyasioissa kyllä aika humanisti, mutta kuulostaa tehokkaalta ja monipuoliselta yhdistelmältä:) Piti toivotteleman eilen hyvää naisten päivää, mutta päivä kuluikin peiton alla kuumeessa. Vaikken feministi todellakaan olekaan, ovat naiset päivänsä ja ehkä toisenkin ansainneet, joten hyvää naistenpäivän jälkeistä päivää ja mukavaa viikonlopun odotusta!

    VastaaPoista

Kommentoi rohkeasti :)

Erilaisia ikä/aika -laskureita

Lilypie First Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers